Tuesday, September 18, 2012

Jalinan Ukhuwah Dietetik UniSZA (DECSA)

Pada 13 dan 14 September 2012 yang lalu telah diadakan satu program Jalinan Ukhuwah Dietetik DECSA UniSZA. Program ini diadakan bagi bertujuan untuk mengeratkan lagi hubungan sesama para pelajar jurusan Ijazah Sarjana Muda Dietetik (Kepujian) ini. Pelbagai acara telah kami adakan sepanjang dua hari tersebut.

Pada malam 13 September itu kami telah mengadakan program suai kenal di antara senior dan junior bagi mengeratkan lagi hubungan sesama kami. Kami juga mengadakan pembahagian BUDDIES di mana setiap junior akan mempunyai beberapa orang senior sebagai buddies mereka. BUDDIES ini berperanan lebih kurang seperti kakak atau pon abang angkat kepada junior tersebut. Ucapan daripada wakil setiap batch juga diadakan bagi mengalu-alukan kedatangan junior kami.

Para super senior menyanyi (1st batch) ^^
Para senior menyanyi (2nd batch) ^^
Para junior menyanyi (3rd batch) ^^
Para super junior menyanyi (4th batch) ^^







wakil batch 1
wakil batch 1
wakil batch 2
wakil batch 3
wakil batch 4
Manakala pada hari berikutnya pula, kami telah mengadakan aktiviti sukan dan riadah bersama para junior. Antara aktiviti yang dilakukan adalah aerobik, who's that pokemon, permainan santapan diraja, air mata duyung dan boom. Setelah semua aktiviti selesai dan semua kepenatan, kami menjamu selera dengan hati yang gembira ^^.

aerobik aiyoohh :D
Main game Who's that pokemon
"Santapan diraja"
"Santapan diraja"
Air mata duyung ^^
Muka setelah kekenyangan n kepenatan ^.^


 Program berakhir lebih kurang jam 12 tengahari dan kami harap semua gembira dengan program yang dijalankan. Lain kali boleh buat lagi :)

0 comments:

Post a Comment